Zdravé koláčiky

09.01.2013 10:57

Nepoznám nič lepšie na utíšenie chuti po sladkom, ako tieto koláčiky. Chutia o to viac, že sú home made :)

 

Na 24 koláčikov potrebujeme:

4 lyžice špaldovej múky

2 lyžice ľanových semiačok

1 lyžicu bieleho sezamu

1 lyžicu tekvicových semiačok

1 lyžicu slnečnicových semiačok

1 lyžicu nasekaných sušených marhúľ

1 lyžicu sušených brusníc

1 dcl olivového oleja

2 lyžice medu

1 vajce

trocha vody

 

Postup:

1. Zmiešame si všetky suché prísady a potom pridáme tekutiny. Cesto by nemalo byť ani príliš riedke, ani príliš tuhé, podľa toho pridáme vodu.

2. Aby som mala všetky koláčiky rovnakej veľkosti, ako formičky som použila formu na muffiny. Do každej som dala trocha z cesta.

3. Plechy som vložila do predhriatej rúry (180°C) na 15 minút. Či sú upečené, som zistila špáratkom - pichla som do stredu koláčika a keď špáradlo nebolo vlhké ani nemala na sebe omrvinky, vybrala som pekáče von.

 

Tip: môžete mmiešať ľuboľné kombinácie semiačok, orieškov a sušeného ovocia. Zakaždým budete mať iné koláčiky.

www.facebook.sk