Plnená cukina

21.08.2012 16:07

Nakoľko sa mi nechcelo plniť cukinu ryžou ani ničím podobným, plnila som ju „vaječnou“ zmesou.

Ja som vybrala z chladničky tieto zásoby:

Cukinu

2 vajcia

1 bielu cibuľu

1 červenú cibuľu

Čierne olivy

Sušené rajčiny v ol. oleji

Trocha smotany

100g syra

Rajčinové  home made chilly pesto (rajčinky na osmahnutej cibuľke, chilly, cesnak – tepelne spracované a rozmixované)

Postup:

Všetko som nakrájala, zaliala vajíčkom so smotanou a nastrúhala syr, ktorý to zahustil.

Rozkrojila som cukinu, vydlabala stred, a dala len takú (trocha zakvapnutú olivovým olejom a s chilly) piecť do vopred vyhriatej rúry na 180°C na pol hodinku. Závisí to ale od toho, ako veľká cukina je. Jednoducho, keď sa dá ľahšie pichnúť vidličkou do cukiny, treba ju vytiahnuť a plniť.

Potom som cukinu vytiahla, naplnila a dala piecť kým sa plnka neztuhla.

Kto chce ešte prílohu, odporúčam dobre vychladený rajčinovo-cibuľový šalát (žlté a červené rajčiny, biela a červená cibuľka, olivový olej, citrónová šťava, soľ, korenie)

Dobrú chuť :)

www.facebook.sk